sobota, 2 maja 2020

6 LAT Z MIĄ

Tak, dzisiaj jest ta kolejna ważna rocznica. Dziś MIJA dokładnie 6 lat, od kiedy mieszka ze mną MIA. Zamieszczałam post z okazji pierwszej rocznicy (tak straszny, że linka tu nie wrzucę), był też kolejny pod hasłem 3 lata z Mią. Czas na następny! Zdjęć Mii mam mnóstwo, ale zamieszczę tylko te, które zrobiłam w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Ochów, achów i łałów nad Mią roztaczać już tu nie będę. Ale TAK, jest totalnie cudownym kotem!!!  Od dwóch lat ma też wspaniałą kocią siostrę, Meliskę, którą też mieliście już okazję zobaczyć (np TUTAJ oraz TUTAJ). Koty to kochane istoty i jestem szczęśliwa, że mogę cieszyć się ich obecnością. :)

  • bluzka -Amisu (NewYorker)
  • spódnica -Stradivarius
  • buty -Venezia






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz