niedziela, 3 maja 2020

MĘSKIE JEANSY Z ĆWIEKAMI

Obiecałam kiedyś DIY dla panów. No to wrzucam. :)
Oczywiście te same patenty można wykorzystać również w damskich spodniach. Tutaj zależało mi, aby zachować umiar.

Przerabiałam proste czarne jeansy (upolowane w second handzie).


Okazały się za długie, więc trzeba było je obciąć. Dół wystrzępiłam. Zaplanowałam też dziury. Aby obciąć jeansy we właściwym miejscu i żeby dziury wyszły nad kolanami a nie na, najlepiej jeansy ubrać i mydłem (krawieckim lub jakimkolwiek) zaznaczyć kreski.


Pomysł zatwierdziła Mia. :)


Przetarcia zrobiłam pumeksem. Stary dobry i sprawdzony sposób. :)


Zdobienie będzie niewielkie, tylko przy kieszeni. Łańcuszek w kolorze ciemnego srebra przymocowałam do szlufek. Tym razem bez karabińczyków. Po prostu otworzyłam ogniwa.



Ćwieki dobrałam dokładnie w tym samym kolorze (czyli też ciemne srebro).



Gotowe! :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz