wtorek, 8 marca 2016

BYĆ KOBIETĄ, BYĆ KOBIETĄ...

Skoro mamy dziś święto, to będzie kilka słów o kobietach... rock 'n' rollowych, zgodnie z tematyką bloga.

Jakie macie skojarzenia słysząc rock 'n' roll lady? Wiem, że rock 'n' rolla ma się w sercu a nie "na koszulce", ale mam tym razem na myśli aspekt wizualny.  Widzicie kobietę ubraną w skóry, z ćwiekami, łańcuchami i innymi metalowymi ozdobami? Jeśli tak, to strój z dzisiejszego posta będzie właśnie taką małą wizualizacją. Jest czerń, jest skórzana spódniczka, są ćwieki, jest wiązanie gorsetowe i jest łańcuch. Kiedyś uwielbiałam takie stroje. Dziś wolę trochę bardziej lightowy wariant

Wpisując frazę "rock 'n' roll lady" w wyszukiwarce, otrzymuję obrazy kobiet właśnie w klimacie, jaki opisałam wyżej. Do tego często z większą liczbą kolczyków i tatuażami. Osobiście tego kryterium nie spełniam. Od piątego roku życia mam po jednym kolczyku w każdym uchu. Na tatuaż też się jeszcze nie zdecydowałam, chociaż nie ukrywam, że mi się podobają. Ostatni "warunek" mogę uznać za "odhaczony". A mianowicie mocno podkreślone oczy. Często mam taki makijaż i bardzo dobrze się w nim czuję. I o ile czerwoną szminką maluję się od wielkiego dzwonu, to ze "smokey eyes" nie potrafiłabym zrezygnować. 

Klimat dzisiejszych zdjeć całkowicie spełnia założenia ROCK&ROLL STYLE. Czasem do strojów "przemycam" tylko pojedyncze rockowe elementy. Zdarza się też, że wrzucam posty, o których można powiedzieć "jak one w ogóle pasują do tego bloga?". Nie muszą. Nie trzeba się przecież wszystkiego tak kurczowo trzymać. Ważne, aby ze wszystkim, co się robi, we wszystkim, co się nosi,  czuć się dobrze. :)

...a dzisiaj nasze święto, drogie Panie.  Dajmy się więc rozpieszczać i czujmy się bardzo, bardzo dobrze. I tego Wam właśnie życzę. Niech dla Was Dzień Kobiet trwa cały rok! :)

  • bluzka -second hand (New Look)
  • spódnica -z wymiany na Facebooku
  • buty -second hand (Dolce & Gabbana)
  • pas -second hand
  • torebka -Vinted.pl (Mohito)
  • pasek z torebki -Terranova 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz