poniedziałek, 14 marca 2016

TYLE SŁOŃCA W CAŁYM MIEŚCIE...

Tak, było dziś słonecznie. I to nawet bardzo, jak na tę porę roku. Ale nie dlatego tak nazwałam post. Jest to tytuł jednego z utworów Anny Jantar. Dziś mija 36 rocznica jej tragicznej śmierci. Artystka, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Każdy jej kolejny utwór stawał się wielkim przebojem. Nawet, jeśli nie słucha się takiej muzyki, kojarzy się jej piosenki. Ja się na nich wychowałam, bo słucha ich moja mama.

Wśród niepublikowanych jeszcze zdjęć na dzisiaj wybrałam te, które moim zadnim są najbardziej słoneczne. 

  • sukienka -Terranova
  • buty -n/n
  • pasek -second hand
  • bransoletka -DIY
  • kolczyki -Edi Awakiening












2 komentarze:

  1. Lekko, zwiewnie i bardzo dziewczęco! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      jeszcze ze dwa miesiące i znowu będziemy nosić takie ubrania :)

      Usuń